In my head, I see you all over me


Imorgon blir det fredagsmys! Wohoo, det gillar vi. Eller nåt. Fredagen/helgen ska iallafall spenderas hemma hos mig tillsammans med min lilla jesper. Familjen är såklart också hemma och Axel kommer hem och säger hej över helgen. Häftigt värre. Får se om den lilla skiten har gått och fått någon läskig dialekt än, haha. Anledningen till att han kommer hem såhär helt random en helg är för att fira lilla mig. Söttsöttsött! Vill ha imorgon nuuuu. Vill träffa jesper nuuuu. Nuuu. Nuuu. NUUUU! Ska nog ta och skutta ner under täcket snart så det blir imorgon mycket fortare! Ja, det låter som en bra idé.. TUMMEN UPP FÖR DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0