Hej hej hemskt mycket hej

Mina Maltesers är slut. Buhu. Riktiga teasers alltså, haha! Sitter på golvet just nu i mitt nystädade rum. Behövdes verkligen grovstädas och jag fick mig ett litet ryck nu innan pannkaksmiddagen. SKÖNT! Färgade som sagt håret idag. Är helt DÖD i hårbotten eftersom hon tydligen var tvungen att slita och dra i håret av en helt jätteointressant anledning som ingen kommer fatta om jag börjar berätta, så det skiter vi i. Håret blev iallafall bra. Ljusare - som jag ville ha det. Det mesta av det guldrödbrunaktiga borta - som jag ville ha det. Och fick dessutom med mig en flaska silvershampoo hem som jag ska köra stenhårt med nu framöver. Förhoppningsvis blir det helt superduperperfekt innan sommaren, wohoo! Påtal om sommaren så måste jag börja sola. Ska nog ta mig en liten solning nästa vecka. Dra med mig någon som också vill sola också, alltid roligare att INTE vara ensam. Vet att både Karro och Daniela vill sola, kanske blir två solningar för mig. Men det säger vi ju inte nej till. Plånboken kanske, men inte jag! ÅÅÅÅÅH GE MIG SOMMAR!



Vädret igår var ju helt underbart. Klarblå himmel och sol som värmde.
Hade snön och kylan varit borta hade det varit oslagbart, men icke sa nicke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0