Du får sitta längst fram i taxin


Gick jättebra på coop. Vet inte varför jag var så nervös. Brukar inte vara det. Knasigt. Snackade med chefen där lite om mig själv och vad jag kan och inte kan. Kom dit vid 10 som sagt och det hela gick på en kvart så det var skönt. Det var dock mindre skönt att första bästa buss hem gick 11.40.... WOHOOO, TUMMEN UPP FÖR LANDET! Samma busstidtabeller sedan typ 30 år sedan tillbaka. Toppen ju, eller? Nääääe inte riktigt. Men snart bor jag inte här längre. Förhoppningsvis har jag flyttat hemifrån om ungefär 1½ år när jag har gått ut gymnasiet. Håller tummarna stenhårt.

På tal om stenhårt.. Det är jordbävning i min mage. Är så sjukt hungrig. Och det blir inte bättre av att det luktar mumsig mat i hela huset och att det är lååååång tid tills maten är klar. Sen middag idag. Inte bra när man åt en sen frukost och inget mer på hela dagen förutom en banan. Funderar på att ta en till banan eller slänga ner en macka i magen sålänge för att dämpa hungern, men då finns risken att jag inte alls kommer vara hungrig när maten väl står på bordet. Det måste vara något fel på min magsäck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0