Baka baka liten kaka


Helt sjukt att det har gått och blivit februari redan. Det betyder att det bara är 10 dagar kvar tills lilla jag går och blir vuxen. Eller räknas som vuxen iallafall, haha! Helt sjukt faktiskt. Att även fast tiden har gått såååå seeeeegt så är det redan februari. Det är dessutom en liten minimånad som bara flyger förbi. Det gillar vi!

Mamma och pappa har ååååkt till Kista. Jag och minibrorsan är kvar hemma. Och både han och jag sitter just nu och superg33kar spel. HAHA! Men strax ska vi baka. Överraska päronen lite när dom kommer hem med en smaskig doft i hela huset och något sött dom kan trycka ner i magen. Det gäller bara att kalleponken och jag ska slita oss från datorn/tvn.. Kan ta ett tag, men vi har till 9 på oss. Dvs lite drygt 2 timmar, det klarar vi! MOOOOT KÖÖÖÖKET !


Jag och Karl för läääänge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0