What a morning!

Hjälp vilken morgon! Älsklingens mobil väckte oss ett antal gånger vid 7-7.30 imorse. Han skulle vara i norrtälje runt 8 så det var bara att gå upp, äta frukost och sedan sätta sig i bilen. Trött som satan, men kom hem vid 20 över 8 så då var det bara att skutta ner under täcket igen och somna om. Trodde aldrig att jag skulle kunna det, men det gjorde jag! :D Vaknade för inte så länge sedan, så några extra timmars sömn fick jag! Ska ju sitta barnvakt med älsklingen ikväll från 18.00 till 01.00 ungefär, så man måste ju vara pigg och glad. Det fina vädret hjälper ju en på vägen till ett topphumör! Nu ska jag ut och sola, ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: haha precis! neej det var inte tänkt jag skulle ut igår men så blev det!:D vem är det du ska vara barnvakt åt?:D<3

2010-04-24 @ 13:24:21
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0