Villa Villekulla

Nuuuu har jag precis duschat och dammsugit rummet. Håret är torrt och ansiktsmasken har spolats bort. Tänderna är borstade och myströjan är på. Ljusen är tända och kroppen insmord. Härlig musik dunkar ut ur högtalarna, basen känns i hela sängen, haha. Imorgon kommer Jesper och myser med mig, måndag åker han och kikar på när AIK krossar Örebro, och efter det kommer han ut till mig på landet igen. Hihi gullunge nr 1 ♥

ÅÅÅÅÅH Mojje är min nya favorit i Körslaget, (HAHA). När jag blir stor ska jag bli som honom. Jag lös upp när dom var i Villa Villekulla och åt pannkakstårta. Åååh vill också ju. OCH LÅTEN! En av mina favoriter, haha. Satt glatt och sjöng med som ett litet barn :D Nuuu ska jag måla naglarna, bajbaj!


Mojje - Var Ligger Landet Där Man Böjer Bananerna



Bjussar på 2 bilder. En på min underbara vovve och en på våran sista hela boll som min underbara hund bet sönder idag, haha.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0