Vi tog en tripp till Turkland..

Lång dag idag. Men den har ändå gått sjuuuuukt fort. Knasigt knasigt. Hade bara en lektion så slutade mitt på ljusa dagen. Skön-t. Sen träffade jag Karro och det första vi gjorde var att sola solarium. Yes, bättra på brännan lite snabbt sådär lite halvfuskigt, hihi. Sedan känns det som att vi hann göra hur mycket som helst innan jag skulle sitta barnvakt. Fika på Bellmans café bland annat, där blev det en halvsmarrig hallonpaj med vaniljsås och varm choklad med grädde. Jaaaa jag har faktiskt inte vuxit upp helt och hållet och lärt mig dricka kaffe än, förlååååt så hemskt mycket.

Sedan tralla vi runt lite på stan och hittade lite småsaker här&där. Karro hittade ÄNTLIGEN en ny väska. Haha SOM hon har letat. Och det roliga var att det gick supersnabbt. Vi gick in på Sisters på Drottninggatan och det första hon ser är väskan. 2 minuter senare går vi ut och då har hon såklart väskan med sig, haha :D Sedan tog vi en tur till Turkiet. Japp, jag menar såklart HÖÖÖTORGET. HAHA, det är fan som att komma till ett annat land. Men vi blev sugna på jordgubbar och jordgubbar skulle vi ha även fast dom skriker som dårar på en när man vimlar runt där. Till slut kom vi till en som inte skrek alls så där tyckte vi att vi kunde vara snälla och köpa lite gubbar. Äcklet som stod där frågade mig hur gammal jag var. När jag sa 18 blev han chockad och frågade om jag inte var 16? SER JAG UT SOM 16 ELLER? Nej juste, gubbjävel. Hur som helst så var jordgubbarna väldigt goda. Iallafall dom som gick att äta, haha!

Sedan sprang vi på Daniela :D Så det blev lite snicksnackandes med henne en stund. 2 minuter efter att vi sagt hejdå ringer Pato och skriker "MALINMALINMALINMALIN" i andra änden. Då hade han sprungit på Daniela PRECIS efter vi sagt hejdå och hon hade nämnt att hon träffat mig så då skulle han såklart också göra det. Inte lätt att vara poppis, HAHA! Så då blev det lite catching up med honom också lite snabbt, sen skulle han till banken och jag & Karro vidare... Hjälp vad långt det här blev. Aja, vi slutar nu tycker jag. Kramp i fingrarna fan!

Blev många bilder tagna idag men hittar inte sladden till kameran så slänger in dom 2morrow! Är btw ledig då, SKÖÖÖÖNT! Håller tummarna för bra väder så man kan sooola! Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0