Världens onödigaste dag

Som sagt, rubriken beskriver ju allt. Jag kan ju börja med att säga att min "sovmorgon" hade kunnat bli mycket mycket längre. Jag gick upp åtta, segade hur mycket som helst eftersom jag var fett trött, glömde bort tiden så sprang till bussen men kom dit 5 minuter innan den skulle gå. Får vänta på bussen 10 minuter - jobbigt! Kommer in till Norrtälje 09.50 och bussen in till stan går 10.00. Väntar i 10 minuter, kommer ingen buss - jobbigt igen! 10.05 kom bussen och den blev full med folk på en gång! När vi kommer till Roslags Näsby började bussen ryka så alla var tvugna att byta buss. Bussen vi bytta till var såklart också helt smockfull så själva bytet tog typ 15 minuter. Till slut så kommer jag äntligen till tunnelbanan, skitstressad. Kommer då på att jag har glömt kortet till skolan så smsar en i klassen och frågar om han kan komma och öppna. Då ringer han och säger att vi redan har slutat. WHAT THE FUCK?! Då har dom matte på morgonen, vilket inte jag har eftersom jag redan har läst den kursen, men deras lärare var sjuk så då flyttade dom svenskan som var efter lunch till innan lunch istället. Fatta hur jävla irriterad jag blev! Och hem kunde jag ju inte åka igen eftersom jag skulle sitta barnvakt vid halv fem. Jaaaa, bor man flera mil från plugget som jag så.. ja, vad ska man säga? Det suger! Men imorgon är jag ledig, vilket är skönt för dååååå får jag sova ut! :D Wohoo! MEEEEN, eftersom jag inte hade något att göra hela eftermiddagen så drog jag till mitt gamla plugg och träffade lite goda vänner, haha. Och dessutom så fick jag pussa på min söta pojkvän, hihi. Happyface på Luttan :rolleyes:

Men nu orkar jag inte skriva mer, säkert ingen som orkar läsa den här feta texten heller så det var väl onödigt att jag skrev det också, haha.. En röding rikare är jag iallafall tack vare att jag satt barnvakt. Inte helt fel! NATTINATTI PÅ ER, nu ska jag soooova i fleeeeeeera timmmaaaaar ! :D

Kommentarer
Postat av: feztis

Oj, låter som en ganska jobbig dag :p Det är så tråkigt när man måste vänta sådär :/

2010-04-22 @ 00:02:28
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: jenny

sv; jodå! :) vad händer ihelgen då? =)

2010-04-22 @ 00:07:52
URL: http://jennylofqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har själv gjort många såna scheman i mina dar så jag vet hur det är. =)

2010-04-22 @ 02:25:40
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: sköööönt :D jo jag sov gott hihi :D <3

2010-04-22 @ 09:50:32
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0