Vad tusan hände?!

Vafan? Jag är helt chockad! Från härligt vårväder till vinter. Igen. På bara en dag. Snacka om att snön förstörde min dag helt och hållet. Aja, skönt iallafall att jag inte behöver gå utanför dörren speciellt mycket idag. Ja, har redan varit utanför dörren en gång och ska ut minst en gång till. Skjutsade upp älsklingen till busstationen, sedan nångång ikväll ska vi upp dit igen och hämta honom. Hihi :)

Igår blev det korvgrillning och solning ute i det häääärliga vädret. Smaskig middag senare på kvällen och en mumsmumsig efterrätt strax därpå. Sedan kikade jag och Jesper på Sunes Sommar, haha underbar film! När den var slut var vi uppe några timmar till och skrattade, lyssnade på musik, sjöng och busade. Ikväll SKA vi se Lejonkungen 3. Min knäppis till pojkvän visste inte ens att den fanns. Liksom hallåååååå?!?!? Muppstämpel i pannan på honom! Nu ska jag sova lite, blev helt supertrött nu kände jag...... MössantröttMalin


Kommentarer
Postat av: dansfjolla

jag visste inte heller att det fanns en trea (a) men vilken dag ska vi träna :) ? pussen

2010-04-05 @ 15:33:17
URL: http://sinipilvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0