Billionaire

Den här dagen har gått fort. Galet fort. Och påtal om galet så är jag galet glad! Upptäckte nyss att jag fått 600:- insatt på mitt konto av skolan, (matersättning för praktiken). Det kom som en chock! Jag var helt inställd på att jag bara skulle få runt 300, så får man det dubbla! Vilken lycka! Så direkt efter plugget imorgon SKA jag köpa en bikini och om jag hittar en snygg jeansjacka så ska jag köpa den också. Då kommer jag vara nöjd! För det är det enda som jag känner att jag verkligen behöver och vill ha just nu. Helt onödigt att springa runt och köpa en massa tröjor hit&dit eftersom jag redan har typ tuuuuusen. Ska nog ta och kolla igenom alla, har ju glömt bort vissa som jag aldrig använder. Kanske något som man ska börja ha på sig lite oftare? Nej, nu ska jag skutta in i duschen! Fred ut.

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: japp:) ÅÅH gud vad härligt! jag älskar då man får mer än vad man tror!:D Haha, vilken bikini ska du köpa?:)<3

2010-04-29 @ 20:36:25
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0