Pigge Piggsvin

Borde vara trött. Men nej, självklart är man pigg som pigge piggsvin! Då passar man på att städa, vilket jag iprincip inte ens behövde.. Slängde över ny och fräsch musik till iPoden iallafall, behövdess! Sen låg jag i sängen och fotade på en jävla massa sjuka saker jag tydligen har i mitt rum, som jag aldrig har tänkt på. Har tillexempel glömt bort mina vinglas och vinkaraff helt och hållet. Dom står på golvet i sina kartonger och samlar damm. Dags att inviga dom kanske, eller vad säger ni? Haha nu ska jag iallafall krypa ner under täcket tror jag, kanske, det här funkar inte. Sweet dreams!


Min kära iPod + vinglasen & vinkaraffen som jag snackade om, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0