Morsning korsning!

Mooooorning everybody! Är det inte en underbar dag med ett underbart härligt väder? ...... NEJ. Jävla pissväder. Vart fan är den såkallade värmeböljan som skulle komma till helgen? Aja, tekniskt sett så är det ju inte helg, än. Även fast det känns som att det är lördag. Knasigt.

Sitter just nu helt ensam i mitt stora hus ute på landet. I min bamsing till fotölj med ett stort glas med smarrig blåbärssoppa. Som snart är slut. Helt slut. :( Får be mamsen köpa mer, hihi. Sen har jag mumsat i mig två mackor också, så nu är magen nöjd.

Dagens planer då, ja dom är inte många. Ska nog träffa Denise, men när var och hur det blir är inte bestämt än, haha. Viiii fåååår seeee helt enkelt :D

JUSTE! Jag har ingen träningsvärk. Ingen alls! Helt jävla otroligt :D Men benhinneinflammationen är kvar, och värre. Sämst, men jag överlever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0