Just another day without you

Fortfarande sjuk. Men idag verkar det inte som att man får vara sjuk i familjen Flensburg. Alltså jag blir så jävla less. Jag har inte varit så sjuk att jag har behövt vara hemma på flera år. Känner jag mig dålig tar jag en alvedon, biter ihop och drar till plugget ändå. Det är det vi Flensburgare kör på. MEN! Såfort pappa är sjuk, eller sjuk och sjuk, känner sig dålig rättare sagt, då ligger han på soffan och kan inte göra ett skit. Vare sig han bara har ont i huvet eller liknande. är det okej att vara hemma och inte göra ett skit. Men nu när jag är hemma för andra dagen verkar det bli ett jävla ståhej. 2 dagar hemma, hur dåligt kan det vara? 2 dagar av typ.. flera hundra. Alltså suck, även fast jag har spytt och massa så verkar det inte som någon big deal för mina föräldrar. Jag har mått illa sedan söndag kväll och dom förväntar sig att jag ska bita ihop och dra till plugget. Påtal om ingenting så är jag hungrig :(

Kommentarer
Postat av: malin

sv: tack så mycket :)

2010-04-27 @ 13:47:57
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

aw gumman! :)

sv: varit på bio och på stan hihi :D vad har du gjort? :D <3

2010-04-27 @ 13:49:44
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det som inte dödar härdar.

2010-04-27 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0