I like I like

Nu är jag klar med allt som skulle göras. Sitter i min underbara säng i en stor t-shirt med täcket runtom mig. Mysfaktorn ligger på topp just nu :) Det ända som saknas är en varm och gosig liten Jesper.. Längtar till helgen :( Haha gud vad jag tjatar om det, men det är alltid helgen som är höjdpunkten på veckan. Såklart, det är jag väl inte ensam om att tycka. Men min anledning är att det är på helgerna som jag får träffa min underbara pojkvän! Hursomhelst, jag var ju lite busig och nämnde i det förra inlägget att jag har spenderat lite pengar idag. Blev en liten sak till Jesper, och eftersom han läser min blogg så kan jag tyvärr inte berätta för er andra vad det är. Men jag köpte ett linne också från Gina Tricot, till mig själv. Har redan ett likadant men i en annan färg, den jag köpte idag kändes mer somrig och var så söt så kände mig tvungen att köpa den. Bjussar på bild så ni också får se hur somrig och söt den är, hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0