Greys Anatomy

Middagen bestod av västebottenpaj, rom, rödlök, creme fraiche och en smaskig sallad. Supergott! Aldeless strax ska vi äta efterrätt också. Mango, hallon och blåbär med vit choklad. Alltsammans ska in i ugnen tills chokladen har smält och sedan åker det ner i magen tillsammans med vaniljglass. Supergott det med! Och enkelt, något jag rekomenderar vaaarmt. :D

Om lite drygt en timme är det Greys Anatomy. Wohooo, som jag har längtat! Ska nog springa iväg och smeta in ansiktet med ansiktsmask och sedan förbereda med nagelfil och nagellack till Greys som man kan fixa lite med under alla onödiga reklamer. Då får jag ordning på det också, skön-t.

Nej nu ska jag hjälpa mamsen att förbereda den supergoda efterrätten (jag är proffset i huset på att skala&skära mango, haha :D) CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0