Glasögonorm

Godmorgon alla söta! Vilken underbar dag, håller ni inte med? Att det här vädret håller i sig och inte smiter iväg, jag blir bara gladare och gladare för varje dag som går :D Idag är jag ledig, superskönt! Vaknade vid halv elva och gick då upp för att snabbt springa ut på altanen och kika vädret. Det fetaste leendet fastnade på mina läppar, haha. Sedan kom vovven ut också och då blev jag också glad, visste inte att dom hade lämnat honom hemma. Men det hade dom, så nu får jag lite sällskap under dagen :) Har precis slängt i mig två mackor och ett glas oboy. Ska snart trycka i mig det där sista äpplet också som ser så smarrigt ut. OCH JUSTE, bara sådär btw, haha. Idag är det en glasögondag. Yes, struntade i linserna idag så nu är brillorna på. Och jag kan ju lika bra passa på att tacka min kära far för den dåliga synen. TACK PAPPA! Nej, när jag fyller 20 ska jag fixa mina ögon så jag slipper den här skiten. 1½ år kvar, suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0