Död Flensisburgare

Nu är naglarna klara. Lite svårt att skriva nu men jag vänjer mig väl snart :) Japp, dom blev lite längre, hihi. Funderar på att måla dom lite i ljusrosa också, men det orkar jag inte nu så det får väl bli imorgon då isåfall. Börjar bi lite trött men VILL INTE gå och lägga mig. Då kommer jag bara vakna aptidigt, typ 9, och det är ju bajs. Får väl ta en äcklig kopp kaffe, kanske piggar upp lite! Älsklingen är på nån fest tror jag det var så honom kan man ju inte smsa med sådär galet normat heller. Får väl hitta någon annan stackare på kontaktlistan som man kan bomba lite, moahaha! OCH VILL NI VETA NÅGOT HEMSKT?!!?!?!??! Jag är sugen på mango, eller skulle egentligen kunna äta vilken frukt som helst.. Men vi har ingen frukt hemma. Inte ens något knäppt på burk. Alltsååå hjääälp miiiig :( Kan ju inte springa ner till Seven Eleven heller eftersom man är omringad av skog och åkrar, HAHA!

Snart kommer min äldsta lillebror hem från härjedalen för att umgås lite med oss kära Flensisburgare på påskislovet, wohoo... Han borde komma typ.. nu, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0