Dagens planer

Nu känner jag mig duktig. Vaknade strax innan 10 och sprang direkt ut med vovven och tog en joggingrunda på 40 minuter. Eller aa, de första 20 minuterna joggade vi men sen ville Baloo bara bada i diket så då blev det powerwalk/bad på hemvägen istället. Bad för Baloo då såklart, inte för mig, haha! :D Just nu sitter jag och äter en bamsefrukost och tittar på tv. Eller aa, vid den här tiden på dygnet är det ju inget bra på tv, inte ens på alla våra filmkanaler. Ska nog ta tag i städningen snart, yes. Som vanligt på min lediga dag måste jag städa, haha! Och en massa annat..

Dagens planer:

  • Sova ut - Done
  • Ut och springa - Done
  • Städa rummet från topp till tå
  • Försöka hinna med att göra fint i resten av huset (ser ut som ett bombnedslag just nu, haha)
  • Plugga inför provet i turism som är imorgon
  • Lägga in bilderna från igår
  • Peela ansiktet + ansiktsmask
  • Duschaaaa!
  • Gå och lägga mig hyfsat tidigt! Faktiskt!

Det ska väl inte vara så svårt att hinna med allt det där? Eller? Haha :D Men börjar nog med det hela efter lunch. Nu ska jag knapra i mig ett gäng morötter. I LOVE CARROTS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0