D-Ö-D

Home sweet home! Eller nåt i den stilen, ja nu är jag iallafall hemma. Kom hem för lite drygt en timme sedan och har sedan dess hunnit trycka i mig tre rostade mackor och ett glas jordgubbste, det fick bli min middag idag. Nu känner jag mig jättestressad, vilket jag absolut inte behöver göra. Men det känns som att tiden bara rinner iväg och som att jag har tusen saker jag måste göra.
  • Jag måste duscha, men innan dess måste vi ha fått tillräckligt varmt vatten, dvs om en timme kanske. Suck.
  • Sen måste jag typ.. ehm.. kommer inte på något mer. Knasigt. JOO, ta bort nagellacket och fixa på nytt. Och det vill jag inte göra förns efter jag har duschat, så det blir väl gjort om två timmar. Jag kan ju iförsig ta bort det nu innan för att snabba på det hela lite. :)
  • Sen måste jag städa lite i rummet och byta lakan.. Samtidigt så måste jag gå och lägga mig i tid, är helt död eftersom jag bara sov 4 timmar inatt och dessutom har rullat fram&tillbaka i stan OCH tränat! Vill ju vara pigg & fräsch till imorgon när jag träffar Jesper (a)

Nej hjälp, nu måste jag göra något vettigt. Skriver senare när jag är lugnare, bahbah! :D

Kommentarer
Postat av: linn

haha förstår det ;)

2010-04-15 @ 21:18:13
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0