ah ij kå

Nu har jag precis beställt linser. Dom booooorde komma på fredag eftersom dom skickas iväg på torsdag. Kommer dom inte på fredag är jag torsk för på söndag tar jag mina sista. Jag kan ju iförsig skita i linser på onsdag då jag är ledig, just in case :) Pratade nyss med Jesper i telefunken. Den skitungen var gladare än ett barn på julafton. Aik krossade Växjö i hockey. Han var där, var med på tv ett tag var han också :D Hela familjen stod som galningar framför tvn och glodde som små apor, haha. Ett svettigt skydd fick han med sig hem också, fräääscht!

Nu ska jag skutta in i duschen och bli fräschare än vad jag redan är, (HAHA).. Efter det blir det ansiktsmask och sånt där mys. Sen tror jag att jag ska slänga på ett till lager nagellack på naglarna innan jag går och lägger mig. Om jag hinner vill säga :) MOOOOT DUUUUSCHEEEEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0