A-L-D-R-I-G!

Sista dagen på lovet, vilket betyder ångest. Ångest ångest ångest. Coop imorgon och på tisdag. Vill verkligen inte! Så jävla tråkigt. En sak är säker iallafall, jag kommer ALDRIG jobba på Coop. Eller nån annan mataffär heller för den delen. A-L-D-R-I-G! Nästa år ska jag praktisera på en klädaffär eller nåt i den stilen, det kan jag tänka mig. Nog snackat om det här, man blir ju bara deppig!

Vad ska man ta och göra idag då? Funderar på att dra ut och ta en liten promenix. Känns som att jag inte har varit ute på flera dagar. Ta med mig iPoden och traska ut lite, låter bra. :) Sen kommer farmor med sin lilla vovve, då blir det liv i stugan här! Fuck, jag måste tvätta massa kläder också. Suck. 16.40 SKA JAG SE REPRISEN AV DESPERATE HOUSEWIVES. Har missat 2 program nu, inte inte inte bra! Och Cougar Town 18.30, måste ses det med! *Sätter på alarm*, haha. Nej, nu drar jag ut, ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0