Rubriker är onödigt..

BajaMajaStekteFläsk.
NickePickePäronPung.
MalinFlensburgHarTråkigt.

Öhum.. Hej. Hejsan. Hur mår du? Bra, själv? Jooooodååå.. Jag har inget liv..
Just nu sitter jag och tittar på tv. Är nyduschad och ska nog springa ut i köket och göra en kopp te och kanske en macka, kanske. Helgen dårå, som jag skulle berätta om :) Här kommer den!

Fredags: Segade hela dagen, gjorde inget speciellt.. Solade, åt mat, gick på toa, duschade, fixade mig.. Det vanliga, haha! Sedan vid midnatt kom Jesper till Norrtälje så då åkte jag och mamma upp och hämtade honom. När vi hade kommit ut ur stan så plockade vi upp en liftare. Haha, det visade sig att liftaren var Elins pojkvän, en tjej jag har gått i samma klass med hela grundskolan. Det visade sig också att han och Jesper hade någon gemensam kompis uppåt i landet. Världen är galet liten, haha! hur som helst så åkte vi iallafall hem till mig. Jesper åt och sedan blev det sängen.

Lördags:

  • Vakna upp bredvid älsklingen :rolleyes:
  • Frukost ute på altanen
  • Mormor kom hit
  • Baby drog på sig byggarbrallorna och hjälpte till med huset
  • Jag och Karl fixade poolen
  • Vattenkrig blev det lite då & då
  • Fixade middag
  • Pappas farbror och hans fru kom hit
  • Sedan blev det middag ute på altanen och där satt vi ett bra tag
  • Efter det blev det tv och såntdär och kort efter det så ropade sängen på oss!

Idag: Jag och Jesper vaknade upp första gångn vid 9tiden imorse. Sedan somnade vi om och vaknade ungefär en gång i timmen fram till kvart i ett. Då gick vi upp och åt frukost och tittade på tv. Sedan vid 14.20 skjutsade vi upp Jesper till Norrtälje för då skulle han hem, buhu :( Efter det har jag varit och handlat, slagit huvudet i bilen, fått årets första myggbett, ätit glass, ätit middag, ätit rabarberpaj, tittat på Greys, duschat.... Haha vilken tjockis jag är :D Och nu iallafall ska jag fixa te och något mer inlägg blir det inte, trött som en åsna. Ska försöka komma ihåg att ta en halvtimme på spikmattan innan jag går och lägger mig, min rygg är verkligen helt död. Suck och tummen ner för den. Anyway, nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0