Thursday

Nu har jag och farmor precis städat vardagsrummet och matrummet från topp till tå. Pappa och Åke håller på som galningar och sätter just nu in nya fönster. Huset blir läckert!

Idag är jag ledig, som sagt. Superskönt. Och vädret är ju helt super det med! Började dagen med en timmes powerwalk. Kände mig galet duktig och hurtig, haha. Dessutom så jobbade man ju på brännan samtidigt. Tummen upp för det! :D

Om 2 timmar ska jag och mina kära föräldrar på kurs. Handledarkurs. I typ en miljon timmar. Nej men typ 3-4. FETT SEGT! Menmen, är väl bara att bita ihop. Sedan planerar jag att kräva donken direkt efter, eftersom middagen ryker. Kommer ju vara hungrig som ett troll och störa under hela kursen med jordbävning i magen. Ska springa ner i rummet och smeta på lite smink. Bara lite. Lite lite lite. L. I. T. E. Jag har tråkigt....

Kommentarer
Postat av: nelly

sv: okej, lägger till dig precis, NU! :D kraam

2010-05-20 @ 18:39:51
URL: http://justmenelly.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: :O vaför är du ledig?! härligt med sol dock:) nja jag känner mig sjuk:(<3

2010-05-20 @ 20:11:05
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0