Take me away

Jag är trött. Jäspar. Kämpar med att hålla upp ögonlocken. Ska nog strunta i CSI och borsta tänderna och så direkt efter Christine. Yes, sedan måste jag ta ur tvätten ur torktumlaren. Jaaa, klart man har varit smart och tvättat hela tvååå omgångar med tvätt under tvkvällen :D Var ett jävla spring på mig från övervåningen ner till källaren i reklamerna, haha!

Hursomhelst!
Efter jag har fixat med tvätten ska jag måla naglarna. Spikmattan och sängen står på tur efter det. Imorgon har jag en lektion i skolan efter lunch, efter det blir det stan med Karro och sen vid 16.30 ska jag sitta barnvakt. Så imorgon blir det säkert inget inlägg, OM det blir det så dyker det upp vid elva-tolv tiden på kvällen när jag har kommit hem. Vi får helt enkelt se hur trött jag är! Just nu är jag iallafall galet trött och lääääängtar tills jag får sova!


Kommentarer
Postat av: aww

kul å va barnvakt!:D

2010-05-26 @ 07:15:05
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: haha jag ser aldrig på tv nästan:D ja det var mysigt:) Du är bara med dinpoke på helgerna eller?:)<3

2010-05-26 @ 08:55:11
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0