Oh happy day!

Solen skiner och lilla jag är på världens bästa humör! Vaknade upp och det första jag gjorde var att kika på mobilen. Hade fått ett långt underbart gulligt sms från min underbart gulliga pojkvän! Alltså ååh vad jag älskar honom! Tack vare honom är mitt humör på topp idag, hihi :)

Idag har jag hunnit äta frukost, eller.. det blev väl snarare lunch. Hemmagjord smaskig potatissallad med kyckling och sås, haha vilken frukost va :D Sedan smaskade jag i mig en grape och ett glas juice också. Hunnit sola lite har jag också gjort, men det blåste lite kallt då&då så jag och Karl sprang oss varma och spelade fotboll istället. Och nu sitter jag här i vardagsrummet, äter godis och spelar något skateboardspel på xbox med Karl. Haha kan det bli bättre? :D Har ingen ångest inför imorgon, men den kommer väl framåt kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0