Mot Uppsala!

Onsdag morgon. Vaknade upp av bla allt bankande, men också att jag inte kunde andas och att jag hade ont i  huvudet. Kul. Har varit täppt i näsan varje morgon sedan i söndags. Menmen, jag är en fighter så en liten förkylning stoppar inte mig! :D

Om lite drygt 50 minuter ska jag åka till Uppsala med min farmor och hämta min lillebror som kommer och hälsar på över helgen. Sedan ska vi in på IKEA också och kika runt lite och leta efter ett gäng stolsdynor till utemöblerna, haha :D Vet inte riktigt när vi kommer hem igen men det blir väl nångång runt två-tre. Då ska jag ta det lugnt ett tag, kanske lägga mig på altanen och sola. Sedan ska jag hoppa in i duschen, äta middag, fixa naglarna, titta på Greys, sitta vid datorn.. Och aa, det vanliga haha :D Fick ett sms från polisen också om att mitt pass är klart och finns att hämta hos dom, så det ska jag väl försöka hämta innan veckan är slut.. Jag är helt död..

Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson'

Aha, kul :D

men jag syftade mer eftersom du går handel, här har alla jobb typ som går handel :)

2010-05-12 @ 11:35:19
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0