Vill man bli fin får man lida pin

Har precis fräschat upp naglarna med en ny härlig vårfärg! Har letat som en galning efter det här nagellacket men det har varit slut ÖVERALLT! Hittade det igår i en affär och då var jag ju bara tvungen att köpa det, hihi. Färgen är typ ljusgrön och heter "Vintage Mint". Nummer 619 från IsaDora, för er alla andra nagellacksberoende små stackare. Köpte en annan mysig vårfärg när jag ändå var i farten. En urgullig ljusrosa färg, "Bardot Pink" nummer 615. Fina naglar ska man ha, även fast min vänstra tumme nu är ful som en gris efter hela knivhistorian. Dunkar fortfarande och gör ont, buhu. Men ska man bli fin får man lida pin!


Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar färgerna på dom naglackerna :D

2010-03-11 @ 17:34:15
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0