Trött som en åsna!

Jag är trött. Galet trött. Jag ser ut som en zombie. Så trött är jag. Men idag är det sista dagen på Coop vilket är suyperskönt. Och imorgon har jag endast en lektion innan lunch och sedan är det slut för i år! Eller, skiten börjar ju i höst igen, men innan sommaren iallafall! Så man skulle kunna säga att jag får sommarlov imorgon :D Är ledig fram till tisdag nästa vecka då vi slutar, superdupermegasköööönt! :D

Om tio minuter ska jag dra till bussen. Kommer inte ha så mycket att göra på Coop idag tror jag, ska lämna tillbaka kläderna, nycklar och larmgrejer och sådära.. Sen får vi väl se när jag kommer hem, blir nog ganska tidigt! Får se till att matcha in nån buss eftersom dom går sååå jäääävla sääälllaaaaaan! Suck på det.

På tal om absolut ingenting så hatar jag John Blund. Den jäveln proppar in sjuka och dumma drömmar i min skalle när jag sover. Inte roligt att vakna då alltså. Ska ta ett allvarligt snack med den där filuren ikväll. HAHA!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv:jag gick igenom mattes alla kläder som tog HUNDRA år, haha sen såg vi film:) vad händer idag?:)<3

2010-06-01 @ 08:34:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: okej , när började du skolan idag?:) jag har precis duschat jag, så nu tänkte jag kika runt lite :)

2010-06-01 @ 08:57:19
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Jaa, men precis :) Joo, min ha varit helt toppen faktiskt!



Ska du göra denna dag då? Lika soligt där vid dig som här vid mig? Solen skiner och inte ett enda moln :D

2010-06-01 @ 11:18:05
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0