4 dagar kvar!

Nu är jag hemma! ÄNTLIGEN! Efter 5-6 dagar på västkusten i samma hus som mormor blir man lite smått galen, men nu är jag på rätt spår att bli normal igen. Så normal en Malin Flensburg kan bli, haha! Vi hann iallafall med några dagar på stranden, käka fish&chips på londonbussen, fira Axel på restaurang Stranden, fira Christian, bråka med mormor, träffa en del av släkten, äta massa glass och såklart - jobba på brännan! Nu är det bara dagarna fram till onsdag som ska flyga förbi, för då blir det Kos med tuffingarna! Ska bli så jääääävla najs! Och nu orkar jag inte med bloggen längre, som ni kanske märkt.. Men det blir väl KANSKE något inlägg innan Kos, den som lever får se. HA DET GREAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0