Shopping på G!

Tittut i rutan alla små nattugglor. Klockan har passerat ett och det är gaaaaanska svart ute. Har suttit och kollat efter kläder på nätet hela kvällen, fastnat för massor! Men får se vad som finns kvar nu när det är rea överallt. Ska till stan imorgon med Karro och shoppa lite smått. Har bestämt mig för att hitta en klänning och en vit kjol, sen är jag nöjd. Det ska följa med mig hem, om jag så måste strunta i lunchen och gå runt med en kurrande mage hela dagen, haha! Ja, jag har typ... 478:- tror jag det var.. Ja, nåt i den stilen. Får se hur det går imorgon. Med tanke på att vi ska in i VARJE klädaffär så lär man väl hitta något iallafall! :D Och fint väder ska det bli också, toppen ju! Nu är det dags för sängen, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0