Rubrikhelvete

Hinner jag skriva ett inlägg på en halvtimme? Det borde jag väl göra? Haha.. Ja, det brukar ta ett tag för mig att skriva klart. Börjar skriva, sen mitt i allt kollar jag facebook, snackar med folk på msn, smsar, och en kvart senare kommer jag ihåg att jag skrev i bloggen. Och så håller det på sådär, haha. Men nu ska jag fokusera på skrivandet och inte låta mig störas av annat :)

Idag har jag varit i huvudstaden med Karrolutten. Planen var att jag skulle hitta en klänning och/eller en vit kjol. Hittade jag det? Nej. Det jag la ner pengar på var mat, inget annat. Haha, så blev det med det. Provade dock massa kläder, men antingen var det för stort, för litet, för långt, för konstigt.. Ja, som om det var ödet att jag inte skulle köpa något! Karro däremot köpte en jävla massa saker! Vi träffade på Daniel och Yamo också, i kungshallen. Vinkade som galningar men såg dom oss? Nej, haha blindstyren! Det slutade med att Karro ringde upp Daniel och då helt plötsligt gick det bra att se oss, så då blev det lite snicksnack med dom över en bit mat. Haha! Fick skjuts hem av papsen efter det, ganska skönt att slippa åka buss i en evighet.

Dagens middag blev en vaniljmilkshake och en äppelpaj från donken. Mmmmmmmm, nyttigt värre! Ska nog passa på att träna lite imorgon bara för det, haha. Bara för att det ska kännas liiiite bättre.. Typ, eller nåt.. Äsch, nu är det fotboll som gäller, och om en halvtimme, dvs klockan 21.00, ska jag se "Not another teen movie" på 6an, wheyhey!


FAVORITRINGEN, loooove it!

Kommentarer
Postat av: ida

jätte fin ring ! :O köpt vart ?

följa på blogloving ?:)

2010-07-08 @ 00:42:38
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0