Tummen ner för kyyylan


Jag är så trött på den är kylan. Att jämt och ständigt behöva tänka på om man har på sig för lite kläder och kommer frysa eller om det duger med alla femton tröjor man redan har på sig. När fan kommer värmen igen, jag orkar inte vänta! Kallt dygnet runt, kolsvart mer än halva dygnet. Skulle vara skönt att komma bort från det här landet ett tag och åka till typ Thailand och stanna där tills det är lagom varmt här i sveafuckingrike. GAAH! När jag blir stor ska jag åka utomlands VARJE vinter. Fybubblan vad skönt..

Visst, jag ska ju uppåt i landet mitt i mars för att åka skidor. Men det är en annan sak. Då åker vi upp till snön för att vi vill det. Är där en vecka och sen lämnar det. BLABLABLA, gud vad jag klagar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0