N a g e l l a c k


Jag är galen i nagellack. G-A-L-E-N! Målar naglarna var och varannan dag. Har det gått bort en ynka millimeter nagellack på en nagel så tar jag bort allt på alla naglar och smetar på nytt. Såfort jag är i stan så köper jag ett nytt, eller flera. Jag börjar fundera på om jag ska ta och lugna ner mig lite när det gäller det här, haha. Man kan ju tro att mina naglar inte mår ett dugg bra och håller på att gå sönder men nixelepix, dom mår brabrabra! Fick dock färg under naglarna i söndags när jag färgade ögonfransarna så nu ser det ut som om jag har skit under tum- och pekfingernaglarna. Inte ett dugg snyggt. Ska måla naglarna snart och då får det bli svart så det där inte syns. Yepyep, det ska jag göra tyyyyyyyyp NU!



Kommentarer
Postat av: Panky

haha stämmer så in i norden att du ALLTID ska köpa nytt när vi är i stan !! inte konstigt att du är pank nu x) men jag håller med om att man bara köper en massa för att dom kostar 25kr/st. sen har man typ 20 st och använder kanske 5 (a) puss

2010-01-26 @ 13:28:18
URL: http://sinipilvi.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha (a) Men det är så svårt att låta bli. Precis som du säger, 25kr/st är inte så mycket när man väl står där i kassan och slänger fram pengarna, men i längden blir det en massa pengar. Galet fan! :O haha <3

2010-01-26 @ 13:41:01
URL: http://flensburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0