F R U K T




BRAAAA FILM IKVÄLL PÅ TREAN KLOCKAN NIO! Har sett den flera gånger, love it! Typisk tjejfilm men det gillar vi. Aa huset vid sjön heter den iallafall. Kommer väl sluta med att jag får gå upp och kolla på den, suck. Hur det än blir så SKA jag se den!

Påtal om ingenting så har jag gått och blivit beroende av frukt. Äter det hela tiden! Det är ju huuuuur gott som helst och att det är nyttigt är ju bara ett litet gulligt plus i kanten.

Skola imorgon. Inte ett dugg taggad. Jag börjar iförsig inte förns 11.30 och går väl i 2 timmar tror jag, men ändå. Måste ju åka hemifrån två timmar innan för att komma i tid. GUD jag ska ju egentligen inte sitta här och klaga, har ju varit ledig i fleeeera dagar nu! Illa illa... Jag är iallafall ledig på torsdag igen, WHEEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0