2010 FÖFAN!


Jag har en känsla. En känsla att 2010 kommer bli THE YEAR. Ett underbart toppenår! Har redan en massa saker inplanerade och nyårslöften som jag för en gångs skull inte ska strunta i. Sen är ju 2010 året då lilla jag går och blir 18, det får vi inte glömma! Tänk vad tiden bara svoschar förbi, helt sjukt. Ibland känns det som om man fortfarande är en liten skit som går på mellanstadiet och ibland vill jag bara spola fram 2 år då jag förhoppningsvis har egen lägenhet + jobb. GALET!

2010. Tvåtusentio. Då händer följande:
  • Börja träna (surprise surprise, aldrig gjort i hela mitt liv)
  • Spara pengar till resa. Kos med älsklingen och 8 till, ASTAGGAD!
  • 11 feb - jag blir 18 !
  • 12 feb - baby blir 18 !
  • 20-27 mars - storlien och åka skidor, ev snowboard.
  • NÅNGÅNG - Det blir varmt och kylan försvinner. Är så förbannat trött på den, GE MIG SOMMAR NU!
  • Sola sola sola, ska ha en supersnyggisch (HAHA) bränna i år.
  • 21 Juli - KOSKOSKOS!
Sen vad som händer EFTER själva sommarlovet har jag ingen aning om, men det blir väl till att ta dagarna som dom kommer! JUSTE, måste fixa leg och pass också.. Helvete. HATAR att fixa sånt där äckelpäckelkort, FY! Men legget ska vara klart INNAN jag blir 18 så det får jag rappa på lite med. Pinsamt att jag inte har fixat det än.. Passet fixas EFTER jag är 18, för det är väl då det gäller i 10 år? Eller jag kanske är helt ute och cyklar nu, haha.

HURSOMHELST. Har varit ledig idag. Är det imorgon också. RÅSKÖNT! Så någon stress ner under täcket är det absolut inte, men ska nog köra en sväng på spikmattan nu ändå. Aa, jag kör på det. Puss&KramSkumBanan!




Tänk att få ha det sådär dygnet runt, 365 dagar om året. Vilken dröm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0