superdupertoppenmegadunderbra

Godmorsning korsning allesammans!

Nu har jag precis ätit frukost och druckit ett glas te. Mums. Och bra för min hals som helt plötsligt verkar vara dålig.. Knas. Idag är jag rosa. Väldigt rosa. Känns galet somrigt på något sätt. Och det ser ut att spricka upp och bli knallblått på himlen, *HÅLLER TUMMARNA*.. Vaknade en timme innan alarmet gick, kul. Och kunde dessutom inte somna om, så jävla varmt i mitt rum! Var så igår också, fan man dör ju nästan! Och sen drig snickaren igång vid 7tiden, så att sova till 10-11-12... Det kan man ju glömma! Suck..

ANYWAY! Efter idag är jag ledig till nästa måndag, hur skönt är inte det? WOHOOOO! :D Och idag är jag glad, riktigt glad. På såntdär superdupertoppenmegadunderbra humör ni vet, wiiiie! :D Hade tänkt lägga in ett gäng bilder också, men sitter på pappas dator just nu så det får bli i eftermiddag istället, nu ska jag springa iväg och fixa det sista innan 8.20 då bussen gååååårrrrrr. Ha en toppenbra tisdag!

Kommentarer
Postat av: sofia

sv:härligt, det är ungefär samma här :) om man bortser från vad som hänt men ja :) vad gör du?:)

2010-05-11 @ 08:22:15
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0