S. K. I. T.

Jag hatar mig själv. VARFÖR kan jag inte låta bli bloggen? Skulle aldrig börjat med skiten. För skit är vad det är. S. K. I. T. Jag mååååste blogga, kan inte svika alla stackare som läser. Haha. Och Jesper, säger du "Vad var det jag sa?" blir det smisk! :D

SOLEN SKINER! Och jag sitter inne och tittar på tv. Haha, har varit ute massa och jobbat på brännan men det går inte hur länge som helst. Måste fylla poolen snart så man kan ta sig ett dopp när det blir för varmt. Huset håller på att få en makeover. Om bara 2-3 veckor är det klart och då kommer det se ut som ett heeeeelt nytt hus! Galet och skoj!

Ikväll är det tjejkväll på femman. En helt vanlig, underbar tisdag! Ugly Betty, Desperate Housewives och Cougar Town. WOHOO! :D


Nej, nu ska jag gå och skämmas i ett hörn för att jag skrev..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0