Morning sunshine!

Godmorgon gott folk! Det är måndag och solen skiner, vilket antagligen är det enda positiva med dagen. Haha! Sitter just nu och tittar på tv med en kopp blåbärssoppa i handen och två mackor som slank ner i magen för nån minut sedan. Om 20 minuter går min buss, bläääääh. Satt hela kvällen igår och letade resor med mamma. Japp, nu är det på g! I augusti åker vi bort i två veckor, men vart vi hamnar är fortfarande ett mysterium, haha! :D Jag kommer få vända på arlanda, haha. Ska ju till grekland en vecka med massa folk den 21 juli och när vi kommer hem så är det bara 2-3 dagar kvar tills det är augusti. Jävlar vilken bränna man kommer ha, WOHOO!

Ellleeeeeeer... Mamma ringde nyss och sa att det inte kommer bli i början av augusti, utan runt den 14e.. Då hinner jag vara hemma lite i mellan och vila, haha! :D Ååååh min sommar kommer bli bäst! Bara hoppas att älsklingen kan hänga med :)

Kommentarer
Postat av: ella

fin design :D

2010-05-03 @ 09:40:31
URL: http://oje.blogg.se/
Postat av: jessica

hej hej kikade in på din blogg=) jätte fin hoppas att du får en bra resa när ni hittar någon;) mvh jessica

2010-05-03 @ 13:45:44
URL: http://jezzicaandersson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Okey men vad kul när åker ni då hur länge ska ni vara borta då:)? Jag vill med åka utomlands de är ju så mysigt hoppas du röstat på min bild;) ha de bra mvh jessica

2010-05-03 @ 18:25:34
URL: http://jezzicaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0