Min dag i listor

Såååådäääärdåååå! Nu har jag tid för bloggen, haha. Händer massa galna saker hemma hos familjen Flensburg just nu. Och jag känner mig stressad. Men är samtidigt på topphumör, känns superbra! :D Kan dra lite kort vad som har hänt i dag, vad som händer just nu och vad som kommer hända resten av dagen. Men det får bli i listor. Jag älskar att göra listor, har jag märkt (HAHA, töntstämpel i pannan på mig), men who cares? :D

Detta har hänt today:
  • 07.00 - Upp och hoppa!
  • 09.00 - 15.30 - Coop Forum
  • 15.30 - 16.30 - Irrade runt med mamma och Karl på Flygfyren, haha.
  • 17.15 - Jesper ringde, hihi :rolleyes:
  • Och sen nångång vid 17.30 blev det soppa, MUMS. Sen mitt i allt knackade Tom på dörren (rörmokaren) för att byta ett element i vardagsrummet.
  • Jag och Karl har busat och lekt galna, dansat, sjungit, skrattat och mobbat lite folk på msn, moahaha.

Just nu händer det här:
  • Elementet byts ut och det dånar i hela huset, haha
  • Skogsturken visades för mamma för några minuter sedan, hon hade ALDRIG sett den och dessutom ALDRIG varit inne på youtube.. Hahahahaha!
  • Jonas (Karls kompis pappa, haha) kom hit med en BAMSEtraktor/grävmaskin typ och flyttade på våran stora stentrappa framför ytterdörren en halvmeter, så just nu får man akta sig när man ska in & ut i huset, haha :D
  • Jag sitter uppe vid tvn och väntar på att klockan ska bli åtta, vilket leder mig till den sista listan. (Haha det här känns skitnördigt)

Snart kommer det här hända:
  • 19.50 - Springa ner och fixa te och någon frukt
  • KLOCKAN ÅTTA BÖRJAR MIN KÄRA TVKVÄLL! :D
  • 20.00 - Ugly Betty
  • 21.00 - Desperate Housewives
  • 21.55 - Cougar Town
  • 22.25 - Christine
  • Sen när klockan är elva så hoppar jag in i duschen eftersom jag inte hann med det nu innan (vattnet är avstängt nu när dom byter elementet, suck), så då struntar jag i CSI NY den här tisdagen, det är ju trots allt inte det viktigaste programmet för mig, utan det är dom där tre första :D

Nu ska jag gå ner och leta efter något smarrigt som jag kan smaska på under de här tre timmarna, haha! Te och frukt ska fixas nu, sen mellan Betty och DH ska jag fixa blåbärssoppa, har jag planerat haha :D Aja, nu ska jag ner och rota i skåp och lådor, och det här blir nog dagens enda inlägg surprisesurprise! Nås på mobilen resten av kvällen gott folk, för er som har mitt söta nummer, haha! Hörs imorgon! Fred ut.

Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson'

Aha, går du i trean då? :)

Jag är 16 :)

2010-05-04 @ 20:05:52
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: ellinorpettersson'

Aha, vad går du då? :)

Jag går i nian, är född tidigt :)

2010-05-04 @ 20:23:40
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: johanna

Hej hej :)

Följa varann på bloglovin?

2010-05-04 @ 20:33:26
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vill du ha gratis skor? Bli medlem :) gratis.

http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=19274

Fin blogg :))

2010-05-04 @ 20:33:57
URL: http://fnitterlisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: oj, 10 mil är ändå ganska långt, för mig iaf!:D haha men vad sött! :) jo vi planerar också det, men jag tar studenten i år och han är ju ett år äldre men har bytt linje 2 ggr så han går ut nästa år så vi får vänta ett tag, men det kommer bli grymt mysigt! :)<3

2010-05-04 @ 20:54:04
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: ojdå.. är ni me varandra varje helg då eller?:) hur är det med dig idag förresten?:)<3

2010-05-05 @ 07:30:29
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0