Maj maj måne jag kan lura dig till skåne

Valborg igår. Blev inget firande av det speciellt, haha :) Dagen började i skolan med prov, som jag för övrigt fick alla rätt på (STOLT). Sedan slutade jag vid lunch och träffade då min lilla älskling i stan. Där trallade vi runt en stund, han köpte ett par skitsnygga gråa chinos och jag en jeansjacka. När vi kom hem märkte jag att det saknades en knapp, suck. Så ska in och byta eller be om en ny knapp nästa vecka :) Sedan satte vi oss på Bellmans Café och fikade ute i det fina vädret, supermysigt! Sedan bar det hem till moi. Kvällen var mysig och lugn med god mat osv, haha. Kändes lite vuxet, meeenmen! Cinderella Man tittade vi på också, och jag grät. Jag grät och grät och grät. Alltsååå ååh vad jag älskar den filmen! Anyway, älsklingen åkte hem idag vid ett-tiden och istället kom mormor & farmor hit.. Saknar honom redan :(

Men nu ska vi fika, ligger tydligen en Magnum Gold i frysen och väntar på att bli uppäten av mig, hihi! Lutar mot en hemmakväll för mig så ett antal inlägg lär det bli, sååååå seee yaaa!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: men det är ju lika mysigt!:) jag festade med pojken och hans kompisar:) händer ikväll då sötnos?:)

2010-05-01 @ 16:34:43
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0