If it's worth having it's worth fighting for

Min dator dog nyss. Gick inte att starta på en hel halvtimme. Då dog en liten del av mig också. Men nu funkar den igen så nu är jag hel och frisk igen! Haha vilken nörd jag är.. Fick reda på för bara nån halvtimme-timme sedan att jag ska på fest i helgen. Haha trevligt att man fick reda på det.. Men trevligt kommer det bli, var ett tag sen man träffade det folket, haha :)

Sitter just nu med ansiktsmask i ansiktet. (haha, var annars? på magen?) Jag har torr humor.. Om bara 45 minuter får jag äntligen se ännu ett avsnitt av Greys. Jag är verkligen helt beroende av det, G4L1! HAHA! Men det lär jag ju inte vara ensam om, antar jag. Det är ju så fruktansvärt bra!

Har köpt en massa nya saker den här veckan, men måste ladda kameran först (håller på just nu) så jag slänger in bilder på allt efter Greys. Håll utkik! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0