Everybody dance now

Fortsätter med att göra listor, haha! Känner att jag är inne i en liten "listperiod", kan man säga så? Haha :D Hursomhelst! Dagen har gått jättefort och vädret har varit helt okej... Nu till listan, haha! Ja, nördmalin är i farten..

Hittills idag har detta hänt:
  • 08.00 - Upp och hoppa!
  • 09.35 - Åkte hemifrån till plugget
  • 11.30 - 13.20 - Svenska
  • 13.30 - Köpte ny jeansjacka
  • 13.50 - 14.15 - Solade solarium
  • 14.52 - 15.25 - Åkte med roslagsbanan till Åkersberga
  • 15.30 - 16.00 - Åkte hem med pappa

Och nu sitter jag och tittar på nån knäpp film på tv1000 Action, magen kurrar och snart ska vi väl dra igång med maten här hemma HOPPAS JAG!

Resten av dagen kommer detta hända:
  • Äta maaaat snaaaaaart innan min mage dööööör!
  • Fixa naglarna. Fila, måla och hela den biten. Ljusgröna blir dom den här gången, hihi!
  • INTE GLÖMMA ATT LADDA IPODEN!
  • Scrubba ansiktet och smeta på ansiktsmask
  • Snacka med Denise i luuuuren.
  • 21.00 - GREYS ANATOMY, wiiiie!
  • Sedan nångång runt elva hade jag tänkt försöka ligga i sängen, får väl se hur det går med det :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: JAA jag måste ner och kolla om vi har lite iste:D haha. OOh ny jeansjacka, visa bild?:D jag vill också sola nu då jag läste att du har solat, hur länge brukar du sola åt gången?:D<3

2010-05-05 @ 17:55:40
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: bibses - sandra andersen

kul blogg.



komenter gjerne tilbake :D

2010-05-09 @ 16:45:52
URL: http://bibses.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0