Snööööstorm

Snöstorm = ingen skidåkning. Ganska skönt faktiskt om jag ska vara ärlig, vill helst inte att det slutar snöa.. Har ingen lust längre att åka skidor dag ut och dag in. Vill bara att det ska bli lördag. Vill bara komma hem. Sitter vid köksbordet och irriterar mig på när mamma läser högt för sig själv och när Karl sitter och nynnar/sjunger på nån dålig låt. Fryser gör jag också. Väntar på att mitt te ska bli klart så man kan få bli varm nångång, haha :) Kanske ska kika lite på Djungelboken sen också, istället för att inte göra ett bajs. Jaaaaaaa, så får det bli. Me loooooove disney :D

Nu är mitt te fäääärdigt, finally!



Bjussar på några gaaaaamla bilder, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0