Påsklov

Home, sweet home! Kom hem för dryga 40 mintuer sedan och sen dess har jag hunnit äta lite smaksig sallad och en morotskaka. Jag är sjukt trött, vet inte varför. Måste vara vädret. Haha vädret är bra, det kan man skylla på. Speciellt när det är så dåligt som det är nu, blääääh. Och påtal om bläääh så blev jag fett besviken idag. Köpte busskortet som kostade 950 feta svenska kronor, så efter att jag hade slängt bort dom så hade jag 20:- kvar. Woho. Inget att spara på så jag köpte det där nya tuggummit från Läkerol. Pear Licorice. VILKEN BESVIKELSE! Så jävla äckliga. Usch säger jag bara, köp dom inte! Smaka liksom.. bajs. Typ fisk eller nåt, helskum smak.

HURSOMHELST! Nu ha mitt påsklov börjat. Hur skönt som helst! Har inget som helst planerat, precis som jag vill ha det! Snart kommer jag slockna.. MössanMalinTrött. Jävla väder, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0