Need some help

Vaknade upp med huvudvärk och snorig näsa idag igen. Klockan 5 första gången. Sen 7.15 och sen tillslut 10.30 då jag gick upp. Det första jag gjorde då var såklart att snyta mig och låta två små alvedon slinka ner i magen. Nu är huvudvärken borta, skönt. Bara det inte kommer tillbaka. Funderar på att gå ut och ta en liten promenix i det fina vädret om en liten stund, kanske hjälper mot huvet.

Haha upptäckte en skum sak nyss. Loggade in på min gamla msn bara för att liksom.. aa, jag hade tråkigt. Hade typ tusen mail. Höll på att radera alla då ögat fick syn på ett med rubriken "hälsningar från mormor & morfar". Kände mig tvungen att öppna det och då fick jag upp det här.



För det första så dog min morfar för två år sedan och som ni ser är mailet skickat den 23 januari i år. För det andra så kan inte min mormor hantera en dator, då hon faktiskt är 86 år. För det tredje, vem fan är Sara? OCH vem fan är Birger Larsson? OCH HUR FAN har dom fått tag i min gamla mail? OCH VARFÖR tror dom att jag är deras barnbarn? Ska jag skratta eller gråta? Haha. Ska jag svara kanske och skriva som det är? Guuuud hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: dansfjolla

haha "allt bra morfar och morfar" x) ingen mormor eller ?

2010-03-03 @ 18:29:50
URL: http://sinipilvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0