När jag blir stor...

... ska jag INTE bo på landet. Om det nu blir så ändå av nån skum anledning så ska jag se till att det finns varmvatten hela tiden, att jag har normalt bredband och INTE nåt jävla mobilt som fungerar när det vill OCH att det finns mottagning så man kan använda mobilen normalt och lyssna på radio UTAN några jävla störningar hela tiden. För sådär, som jag absolut inte vill ha det, exakt så har jag det nu. Måste bära in ved och elda med det i nån jälva stor skitpanna nere i källaren för att först och främst få värme i huset och sen varmt vatten. Mobilt bredband har vi för att jag har snåla föräldrar. Vi har tre stycken. Ett till brorsan som inte bor hemma. Ett till mig. Och sen ett som sitter i en router som resten av familjen använder. Anledningen till att vi har det är för att vi inte behöver betala ett enda litet öre för det. Eftersom pappas företag betalar allt. Och sen mottagningen här ute då, den kan man ju inte göra något åt. Så förjävla dålig. Vill bara bort här ifrån. Flytta till stan. Till en lägenhet. Om 1½ år, då jävlar ska jag inte bo kvar här. Ett som är säkert iallafall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0