Kladderikladdischkaka

Hemma igen. Gick jättefort inne i Norrtälje. Allt med banken är fixat och kroppen har blivit ett snäpp brunare. Me like. Ser dock helt galen ut på legget, men vafan, vilken viktig person kommer se det och bry sig liksom? Precis. Köpte en ganska nyttig lunch efter det också, kändes det som iallafall. Wasas färdiga sandwich och en drickyoghurt med müsli i. Ett paket jordgubbste följde också med hem så det sitter jag och klunkar i mig nu. Mumsfillibabba! Huvudvärken har smygit sig på igen så de 2 sista alvedonerna har smygit sig ner i magen och nu väntar jag bara på att dom ska börja verka. Funderar på att baka något. Kladdkaka kanske. Yepyep, så får det bli. MOT KÖKET GOTT FOLK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0