Hoppas dom somnar..

Sitter just nu och kikar på draknästet som går på svt2 med familjen, wohooo........... Har precis ätit citronparfait som precis har lagt sig lite snyggt i magen. Mumsigt värre, tack mamma för det! :) Väntar på att alla ska somna så man förhoppningsvis kan få titta på Greys. Somnar inte alla, eller iaf om inte pappa och Axel somnar så blir det förmodligen inget greys för mig, buhuu :( Då blir det istället reprisen på söndag. Får väl kriga lite extra nu innan klockan hinner slå nio. För nu funkar ju faktiskt femman här uppe, det gjorde det inte i början av veckan. Hoppas dom somnar, hoppas dom somnar, HOPPAS DOM SOMNAR!

Imorgon är det bara två dagar kvar. Sedan är man hemma i Norrtälje. Då får man äntligen sova i sin egna säng och ÄNTLIGEN träffa min lilla älskling! Åh, jag längtar som en galning :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0