HOME, SWEETJÄVLAHOME!

Då var man hemma då! SÅ JÄVLA SKÖNT! Har precis vaknat. I min EGNA underbara stora säng. Inatt när klockan var ungefär halv fyra kom vi hem. Jappjapp. Mamma, pappa och Karl var och handlade några tröjor igår eftermiddag. När dom kom hem sa dom "Nu åker vi!". Ja, det var väl ingen dum idé eftersom vi bara satt där och väntade på att dagen skulle ta slut och att vi skulle få åka hem. På en timme var vi klara och hade packat ihop allt, slängt in allt i bilen och städat stugan. Så vid vid sex på kvällen kom vi iväg. Halv tre på natten hade vi tänk åka därifrån, istället kom vi hem en timme senare än det. Och nu har man inte slösat bort hela lördagen heller, wohoo!

Nu ska jag springa upp och äta frukost, sedan ska jag börja fixa mig och packa upp och allt sånt där. Om ungefär en timme kommer vovven hem. Har saknat den lilla rackaren, så då blir det såklart en massa mys med honom. OCH SEN, nångång på dagen, så kommer min BOOOOYFRIIIEEEEND! :D Can't wait..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0