Have you ever seen the rain?

Ska försöka att sammanfatta helgen lite kort. Det har ju faktiskt trots allt hänt lite saker.

I fredags blev det som vanligt shopping på Flygfyren med Jesper och familjen, haha. Sen kommer jag inte ihåg så mycket av vad som hände förutom att vi såklart åt mat, både för- och varmrätt, och att det sen blev Let's Dance som tog över tvn. Senare på kvällen tittade jag och Jesper på Djungelboken, som jag tidigare sa att vi faktiskt skulle göra vare sig han vill eller inte, hihi. Mitt minne är inte det bästa just nu på morgonkvisten men det får duga för fredagen.

Minnet från lördagen är bättre. Då var jag och Jesper hemma själv fram till ungefär fyra. Då skuttade vi ut i snön och lekte med Baloo och byggde världens sötaste snögubbe! Har tyvärr ingen bild men om jag hade det skulle ni dött, lovar! Blev såklart massa mat som slank ner i magen i lördags också, och Melodfestivalen/OS på tvn, haha.

Igår, söndag, så var det middag hos mormor som gällde. Snabb frukost, snabb dusch och snabb fixelitrix. Blir så när man inte bryr sig om att gå upp i tid. Menmen, vi kom iallafall iväg i tid så vi hann hjälpa mormor att förbereda och sådär. Vid fyra hade alla som skulle komma kommit. Vid halv nio var allt klart. På den tidan hade vi hunnit äta förrätt, varmrätt, tårta, godis, vindruvor och mandariner. Lite alkohol hade också smygit sig ner i kroppen. Supertrött hann man bli redan i bilen påväg dit, haha. Och såklart, två promenader med Baloo också, får vi inte glömma! Lilla söta Jesper skjutsade vi hem och sen vände vi på bilen för att åka hem. När vi kom hem upptäckte vi något sjukt som vi fortfarande inte har fått något svar på. Vem var det som hade ställt grillen precis framför dörren, hängt en blomkruka på handtaget och hängt en sopborste vågrätt över dörren? Helt jävla sjukt! Nåååågon har varit här och haft kul..

AAAAANYWAAAAAY, sitter just nu och knarkar te eftersom jag vaknade upp med smärta i halsen. Lite godis slinker också ner i magsäcken, kanske hjälper halsontet, vem vet? Den här dagen kommer bli seeeeeg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0